Här finns...

tisdag 6 oktober 2009

Paket skickade!

Igår fick jag äntligen iväg paketen...


Till min Garn&choklad-mottagare (ska man vara hemlig så längen som möjligt, eller ska man basunera ut att nu har du snart paket från mig? O.o Har ingen aning faktiskt, har hela tiden tänkt på det som en secret santa, men... Det är ju ingen gissningslek om vem som är avsändaren... Jag är förvirrad. x3)


...samt födelsedagspresent till min prinsessa. Försenad, såklart, men hon överlever! Hoppas bara det kommer fram snabbare denna gång, sju dagar för att komma fram till island var faktiskt lite mycket. Det kan ju ta så lite som tre till USA!


Igår hämtade jag dessutom en solnedgång i form av Falklandsull. Jag som älskar den ullen, OCH de färgerna! *myser*
Nu ska bara åskan spinnas klart också, gav upp att köra allt tretrådigt och drar iväg med en sväng entrådigt, löst och ojämt, för att lägga till min nyaste passion; tovning. Känns som om solnedgången får gå liknande väg... Tjockare entrådigt var svårare än jag trodde, så det är en utmaning, iaf om man vill ha det någorlunda jämnt!


Och så, bara för att man måste.
Mendel i hans älskade puff.
Eller ja, nästan mest utanför, men ändå.
Så mycket tycker han om den
att han sover hursomhelst bara nån del av honom liger i den!

2 kommentarer:

  1. Förstår Mendel. Av två goda ting väljer man båda - sängens bekvämlighet och närhet till kel...

    SvaraRadera
  2. Jättemycket tack för garn och choklad. Jag blev så glad. Jag har också katt, eller det är barnenes katter som har lämnats kvar i min vård. 2 helsvarta, mor och dotter, 11 och 9 år gamla.

    SvaraRadera