Här finns...

fredag 6 november 2009

Och så var det som så...

...att jag fått mitt garnpaket!
Tre nystan blå eskimo
(har jag sagt innan att jag älskar det garnet, va? va? Och äntligen lite färger som passar andra än mig, det har saknats i stashen *skratt* karln sneglade lite och mumlade nått om att en sån färg på mössa kanske skulle kunna passa...)
en härva underbart grönt sjalgarn
(för sjal ska det bli, frågan är om det blir en tredje swallowtail, eller nåt annat... Vårig sjal känns det om att det blir iaf~)
och två ekologiska rättvisemärkta teer~ Grönt med lime
(som jag redan druckit flera koppar av, skruffsig hals tyckte om det och det piggar upp i gråmulnandet)
och vitt med äpple som ska smakas på inom nån kopp.

HJÄRTLIGT TACK

till min paketsänderska Lisa som jag inte vet mer om än avsändaradress...



Keramik, keramik...
Födelsedagspresenter blir detta~ Koppen är med för storleksjämförelse
(mina älskade koppar från föräldrahemmet)
(nya köksbordet undertill, flera timmar med antikbets... x3)


Och så en bild på Neumann,
hur han tillbringar mina datorförmiddagar
i vägen för tangentbord och mus,
krävandes kel :D

5 kommentarer:

  1. Hej Kajsa,

    Hoppas verkligen att garnerna leder till ett antal härliga sticktimmar i höstmörkret.
    Roligt att du gillade teet.
    Mvh Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack igen för paketet! Det kommer definitivt att bli många sticktimmar, problemet är ju bara att välja bland alla roliga mönster... Och te-mys till såklart.

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart grönt garn. Vad heter det? Visst är de för söta kissarna, gör allt för kel och uppmärksamhet...

    SvaraRadera
  4. Fina! OCh jag får lov att tacka för garnet och teet jag fick av dig. Jättemysigt allt ihop! Ska prova att färga lite garn snart, blir spännande!

    SvaraRadera