Här finns...

tisdag 10 april 2012

Äkta aprilväder


Ute är det kasst, tråkigt, blött och inne borde det vara trevligare, men skolarbete är iten så attraktivt... Livet går långsamt sådanahär dagar, och jag får frossa i gamla fotografier och sukta efter att driva metallskålar (den lilla skålan ovanför är en stolthet i min värld, jag hade inte en aning om att jag var haj på att driva metall innan jag försökte :D), försöka mig på att skriva stickmönster (halsvärmaren nedanför stickad i underbara silk blend och gamla träknappar från tummelisa, vardagslyx!) och WoWa mellan varven av plugg.




...och uppdatera serien förståss! 
Alla med galna katter borde känna igen sig både här och där. Även om Neumann är speciell på en nivå jag sällan trott möjligt för en katt. Äntligen ahr ajg börjat uppdatera regelbundet igen :D


2 kommentarer:

  1. Den gula är helt ljuvlig... jag har två härvor liggande som jag inte vågat använda än. Nu blev jag inspirerad! Fina knappar!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du blev inspirerad! Det ockragula garnet är ljuvligt, både att sticka, hur det känns och att bära det <3

    SvaraRadera