Här finns...

fredag 20 april 2012

Instruktionsböcker

Något har hänt i mitt liv; jag har börjat läsa instruktionsböckerna noga innan jag sätter igång en ny pryl jag införskaffat. (Ibland efter, min gamla huskvarna automatica hade jag ingen instruktionsbok till förräns jag hittade en engelsk online - helt fantastiskt användbar!) Just nu försöker jag mig på min nya overlock. Jag är sådär barnsligt förtjust i att den är min min min (tänk att man har en karl som tycker att man självklart ska ha en så man får i present :D och vad ofta jag hör andra kreativa kvinnor uttrycka sin lycka över tillfällen då deras män på ett eller annat vis bidrar till deras kreativa intressen, jag med många andra blir så... varma om hjärtat helt enkelt) och njuter helt enkelt. Idag ska jag försöka mig på något annat än standardoverlocksömmen, spännande!

1 kommentar:

  1. Åh, jag har också en overlock, men är lite dålig på att sy... I ivlket fall så kräver overlocken att man läser instruktionsboken, vare sig man vill eller inte! :-))))
    Snäll man du har, de växer inte på träd!

    SvaraRadera