Här finns...

torsdag 3 januari 2013

Garnfärgning


Som vanligt var det dåligt fotoljus...

Efter fårskinnsfärgningen hade jag bara rött, blått och svart kvar av mina jeaba-färger såååå... Wiffyn och lila är ju en hit, Drops hade alpacka-rea och Lima är ett trevligt prisvärt garn i de sammanhangen :D Så, fem nystan sektionsfärgade jag självrandande (lade endel tid på att klura hur jag skulle få fem likadana nystan...) innan jul, till wiffyn som ställer upp så härligt massa! Färga är banne mig apakul och jag tror jag ska satsa lite mer på det i framtiden. Jag får la sälja överskottet av garn som blir, bara xD

Kramar till Wiffy!

2 kommentarer:

  1. Färga och sälja tror jag på! Kör på det! Du kan få hänga med oss och vårt växtfärgade garn på marknader :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. när jag har tiden, orken och hunnit köpa in mer material så låter det roligt :p

      Radera