Här finns...

onsdag 3 september 2014

Loppisfynd

Jag går gärna på loppis när jag kan. Mina favoritfynd på sistonde är desse tre.

Vas har jag letat länge. Med småbarn, katter och disträ klumpighet måste de vara stadiga. Tyvärr är galet många vaser vältbenägna och de som jag hittat annars har helt enkelt inte tilltalat mig. Men nu, efter åratal av letande! Denne stockliknande blev jag stormförtjust i.
 
 Rivapparaten är en typ jag växte upp med och tycker är den bästa man kan ha utan att gå över till elektriska. Komplett med originallåda och allt för 25 kr - då är man glad! Blev raggmunk med fläsk efter det köpet :D
 
Sist ut, en vanlig gammal resväska i smått slitet skick. Men den är grön och mycket uppskattad leksak. Leksilket och de andra lektygerna ska få bo i den. Katterna har dessutom utsett väskan till en perfekt sovkudde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar